OT Sodastream

"J. Polívka" jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Červenec 23 20:42:31 CEST 2015

Jsem takhle jednou přecházel kousek za Prahou silnici z obchodu do
baráku a nesl jsem takovou tu papírovou krabici s deseti pivkama.
Uprostřed silnice to ucho povolilo a osm lahváčů se rozbilo. Pánové,
spadly snad ze třiceti cm na zem. Neuvěřitelné a zbytek jsem dokopal do
příkopu, protože se blížilo auto.
Jó, když se smůla přilepí . . .
Jindra P.