OT Sodastream

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 23 19:16:31 CEST 2015

Já dělám sodu/sifon/carbonated water přímo v PETkách - 6kg flaška CO2,
redukčák a špunty na PETky s ventilkama.
Teď to tlakuju na 6 bar, to je naprosto spolehlivé. Ale když jsem začínal,
tak jsem šel až na nějakých 9-10 bar, a 2 PETky mi ruply.
Povolilo vždy dno, takže PETka vystřelila jako raketa se značným
destruktivním
potenciálem. Tlak z toho spodem vyžene tu vodu, takže to k raketě má
sktutečně
celkem blízko.

PL