[!!Mass Mail]Re: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Červenec 23 12:48:03 CEST 2015

Ono záleží co a kde. Pokud je to na substrátu tak v některých případech se to dělá. Také se to dělá v mikroprocesorech
(jedno jádro je tam 2x, druhé zrcadlově obrácené a posunuto o 90° a běží na něm stejný kód, jsou použity v SIL3,4 (ASIL D)
aplikacích). Řídící jednotka nevím, myslím si, že nemá požadovanou až tak vysokou bezpečnost.

ced