OT Sodastream

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Červenec 23 12:16:18 CEST 2015

Dobrý den,

Zkuste tam tu šťávu nalít, a uvidíte :-) Když tam pouštíte plyn, tak to
ani moc nepění. Ale když potom lahev odšroubováváte, tak máte nahozenou
celou kuchyň :-)

Každopádně by mě zajímalo, jaký může být v té lahvi s vodou tlak. Měli
jsme sodastream asi 2 roky, a před cca 2 měsícema nám explodoval :-)
Přetlakový ventil byl v pořádku, a přesto se u lahve při plnění roztrhlo
DNO (ta polokoule). Tím lahev nadskočila, a rozlámala úchyty v horní
části. Slepit to bohužel nešlo, protože to bylo z nějakého PET
materiálu. Takže jsem to celé rozkuchal, abych se podíval jak je to
dělané. Nechal jsem si z toho jenom část se závitem, která se šroubuje
na tlakovou lahev, a ventil. Zjistil jsem, že je to perfektní věc na
vyfoukávání bordelu ze zařízení :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip