RE: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Červenec 23 10:46:09 CEST 2015

To je ale trochu problem pretoze z bezpecnostnych dovodov su vsetky casti
na palubovke, volante atd. bez ostrych rohov aj kluc v zapalovani ma drazku
v ktorej sa pri naraze (napr. kolenom) zlomi.
No nechce by som zazit buracku v takomto vybaveni

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Thursday, July 23, 2015 10:33 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Můj sen je takováhle palubka:

http://tinyurl.com/ns6aczx
P.K.

Dne 23. července 2015 10:11 Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz<mailto:lukesh na seznam.cz>> napsal(a):
http://www.aliexpress.com/item/New-Arrvial-100PCS-Red-Quick-Splice-Wire-Terminals-Male-Spade-Connectors-0-5-1-5mm-22/32378865862.html

Ale pozor - dělají se různé barvy na různé průměry. Já si vzal tyhle tenčí, na tlustší drát upravím tu vidličku. Kdyby to přestalo fungovat, tak palubka přestane vypadat jak z knightrideru. No to říká 4letý syn, mám tam zatím jenom voltmítr :-D