RE: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Červenec 23 09:53:13 CEST 2015

Zdravím,

aby nic nezbylo, je rada jednoduchá: Fotit, fotit, fotit. Zrovna na začátku
prázdnin se mi to hodilo. Konečně jsem objednal nějaký náhradní díl do RC
buginy 1:10, no a se synem jsem zjistili, že od podzimu už nikdo nevíme, jak
by se ten pytlík rozebraných součástek měl dát dohromady. Pak se fotky hodně
hodily.

Mimochodem, v mobilu mám vyfocené i ovládací panely všech elektronických
zařízení, dálkové ovladače, skřínky jističů atd., které mají různí starší a
technicky netalentovaní příbuzní. Dost to pomůže, když volají co mají
zmáčknout aby to udělalo to a to.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827