Re: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Pavel Kadečka pavel.kadecka na gmail.com
Čtvrtek Červenec 23 08:51:19 CEST 2015


p.s. Ještě kdyby někoho zajímalo, proč jsem se v tom palivovém čerpadle
hrabal: odstraňoval jsem kurvítko. Benzínové čerpadlo (ve fordu focus mk1)
je připojené konektorem, který se časem hřeje, plast se taví, kontakty mají
přechoďáky a čerpadlo se může někdy i úplně zastavit, resp. nerozeběhnout.
Takže jsem už připečený konektor vyhodil a dráty připájel.

P.K.

Dne 23. července 2015 8:06 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
napsal(a):

> Přátelé, co je kurvítko, všichni dobře víme. Ale co je zkurvítko?
> Zkurvítko je součástka, kterou se nám při zpětné montáži podaří v 99%
> případů zkurvit a zařízení bez něj nefunguje. Zkurvítko se nám velice často
> podaří zkurvit, když jsme úspěšně našli a odstranili kurvítko a už by
> stačilo to jenom složit. Kdybysme to ovšem nezkurvili.
>
> Typické je například nějaké těsnění, jako to v autě na palivovém čerpadlu,
> co jsem zkurvil v pondělí. Díky zničené součástce za 10 korun jsem udělal
> nepojízdné celé auto, resp. pojízdné by asi bylo, ale současně by z něj byl
> benzínový kropící vůz. (Těsnění už jsem sehnal, kdyby to někoho zajímalo, v
> "zeleném domečku" naproti OC Štěrboholy sídlí firma Techseal, kde mají
> O-kroužky všech velikostí a vůbec kdeco - ložiska, řemeny, gufera atd.)
>
> Pak to bývají různé šroubky se strženými závity, ulomené caplíky u věcí,
> které se nešroubují, ale zacvakávají, pak elektronické součástky, které
> náhle shoří, přestože jste na ně jenom koukali a tak dále.
>
> P.K.
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20150723/13adc1cd/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list