Re: První instalace bananapi - nedaří se

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Červenec 22 22:14:35 CEST 2015

Tak jsem vyzkoušel už 3 distribuce a LEDka po zapnutí napájení svítí zeleně
a pak začne blikat (heartbeat).

Ethernet a monitor (RCA CINCH) je ale pořád mrtvej.

Zkusím sehnat ještě jinou kartu.

Díky,

Honza