[OT] jak si pamatovat hesla // PIN

konference konference na ei.cz
Úterý Červenec 21 14:07:43 CEST 2015

Ja osobne mam na kartach pin napsan, ale v mem formatu.

Karet mam nekolik, ale postup je pokazde stejny. Postup vycteni pinu muze
byt ruzny.

Priklad:
na karte mam napsano 25684256  ... a ja vim, ze pouzivam prvni/treti/paty a
sedmy udaj  ...tj. 2645,
 nebo na karte mam 1456 mam postup +1-1+1-1  ... pin je 2365

kdysi jsem mel nekolik sluzebnich aut a nekolik CSS karet. Pin kodovane
napsan na karte a byl jednoduse kodovan jako kazde druhe cislo. Kazdy, kdo
byl opravnen ridit auta postup znal. Riziko bylo male, karta patrila k autu
a limit denni byl 3000Kc

Galuszka Jan

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kosta
Sent: Tuesday, July 21, 2015 12:36 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] jak si pamatovat hesla

Dne 21.7.2015 v 12:27 Jaroslav Kotlaba napsal(a):
> Co takhle, pokud se jedná třeba o krátké číselné heslo, například PIN k
platební kartě - uložit ho do seznamu kontaktů jako kontaktní mobil na
někoho, před heslo a za něj doplnit nějaké číslice aby to vypadalo jako
obvyklé mobilní číslo.

No to je bomba,
takže místo čtyř čísel si budu muset pamatovat čísel 5 + co je před + co
je za + kdo to je
trochu kontraproduktivní :) tomuhle se říká myslím rovnák na vohejbák

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský