[OT] jak si pamatovat hesla

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Červenec 21 13:46:05 CEST 2015

Zdravím,

no to mám v hlavě nějaký učící se algoritmus, jak jsem zjistil. Běžně totiž
píši na klávesnici QWERTZ, ale když někdy pro zábavu programuji, používám
QWERTY. Ze začátku mi to dělá vždy problém, ale časem se mozek naučí, že
když se vidí mailového klienta nebo Word, používá automaticky QWERTZ a pokud
vidí vývojové prostředí, tak QWERTY. A to celkem bez hledání a překlepů v
těchto písmenech.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Tuesday, July 21, 2015 1:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] jak si pamatovat hesla

Zdravím,
  s tímhle naprosto souhlasím. Numpad na běžných klávesnicích taky nemůžu
používat, protože bych jediné číslo nenapsal správně... A proč ? No protože
často volím čísla telefonem :-). Zajímavé je, že na kalkulačkách jsou
klávesy
jako na numpadu (123 dole) a kdysi jsem hodně kalkulačkoval, ale v té době
byly telefony hlavně s rotační číselnicí a tak se to nebilo. Pak se postupně
s prosazováním tlačítkových číselnic moje zvyky změnily a dnes už pořádně
nenaklofu číslo ani na té kalkulačce :-). Je dost blbé, že to není
sjednocené
a asi zřejmě nikdy nebude :-(.
  Pavel

> Kódy na numerických klávesnicích jsou taky peklo. Já si je nepamatuji, ale

> docela dobře si pamatuji ???obrazec z puntíky??? No a teď to peklo. 1 není

> pořád na stejném místě, klávesnice ho mají dole, což následně vzbuzuje
> agresivní stranu mé povahy :-).
>
> No a pak se mě lidi diví, jak mohu používat klávesnici bez numerické
části. V klidu. :-D.
> Každý jsme trošku jiný ...
>
> ced

Kadečka

pamatuju a druhak se mění zhruba jednou za 3 roky,

platební kartě - uložit ho do seznamu kontaktů
číslice aby to vypadalo jako obvyklé mobilní číslo.