[OT] jak si pamatovat hesla

Zdeněk zdej na atlas.cz
Úterý Červenec 21 13:44:10 CEST 2015

Bankomaty a platební terminály v obchodech mají 123 nahoře jako telefony.
Docela by mě zajímalo, kde se to historicky rozešlo s PC klávesnicí.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Tuesday, July 21, 2015 1:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] jak si pamatovat hesla

Zdravím,
  s tímhle naprosto souhlasím. Numpad na běžných klávesnicích taky nemůžu
používat, protože bych jediné číslo nenapsal správně... A proč ? No protože
často volím čísla telefonem :-). Zajímavé je, že na kalkulačkách jsou
klávesy jako na numpadu (123 dole) a kdysi jsem hodně kalkulačkoval, ale v
té době byly telefony hlavně s rotační číselnicí a tak se to nebilo. Pak se
postupně s prosazováním tlačítkových číselnic moje zvyky změnily a dnes už
pořádně nenaklofu číslo ani na té kalkulačce :-). Je dost blbé, že to není
sjednocené a asi zřejmě nikdy nebude :-(.
  Pavel