[OT] jak si pamatovat hesla

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Červenec 21 13:07:14 CEST 2015

Kódy na numerických klávesnicích jsou taky peklo. Já si je nepamatuji, ale docela dobře si pamatuji „obrazec z puntíky” No
a teď to peklo. 1 není pořád na stejném místě, klávesnice ho mají dole, což následně vzbuzuje agresivní stranu mé povahy :-).

No a pak se mě lidi diví, jak mohu používat klávesnici bez numerické části. V klidu. :-D.
Každý jsme trošku jiný ...

ced