OT: Re: okna velux (zo serie fancuzsky robotnik)

Jindroush kubecj na asw.cz
Úterý Červenec 21 11:07:15 CEST 2015

Prectete si knizky od Stephena Clarka ze serie Merde, pripadne jeho
knihu fejetonu Tak pravil hlemyzd. Je to velmi dobre nakoukani do
francouzske kultury a i ohledne sluzeb apod. tam ma radu takovychto
postrehu...