[OT] kamera do auta

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Červenec 21 10:11:58 CEST 2015

Taky bych doporučil ten Mobius. Zatím ho nemám namontovaný, ale když jsem ho
testoval, tak ten širokoúhlý objektiv bez problémů chytal oba A sloupky z
místa spolujezdce. Záznam nijak necukal a překvapivě i v noci byl slušný
obraz. To mě zajímalo asi nejvíc. Navíc jako příslušenství jde dokoupit
prodlužka k objektivu, takže samotná kamera může být trvale skrytá před
nenechavci a vidět bude pouze objektiv. Jenom to provedení prodlužky není
úplně přesvědčivé.
Konfigurace se provádí přes PC, kdy jejich soft na paměťovou kartu kamery
zapíše nastavení. Netuším, jestli je ten soft i pro jiný OS než Windows. Na
baterku vydrží cca 2-3 hodiny, v případě provozu v autě jsem našel
doporučení vyměnit baterku za vysokokapacitní kondenzátory. Samozřejmě to
umí po přivedení 5V napájení okamžitě spustit záznam a taky záznam rotovat,
jinak by se do auta zrovna moc nehodila...
Na fotkách většinou vypadá větší, než je ve skutečnosti, to mě hodně
překvapilo.