[!!Mass Mail]okna velux (zo serie fancuzsky robotnik)

Úterý Červenec 21 09:40:20 CEST 2015

Ahoj, Balu.
Představu nemám ale nechceš začít sepisovat knížku s názvem například "můj boj s francouzským proletariátem" ? ;-)
Když vidím nějaký subj. v Emailu od Tebe tak se začínám těšit (výhybky koaxů apod.)

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu na home
Sent: Monday, July 20, 2015 9:27 PM
To: HW-news
Subject: [!!Mass Mail]okna velux (zo serie fancuzsky robotnik)

Zdravim,

po nejakom case som sa konecne dostal k nefunkcnemu elektrickemu ovladaniu (roleta aj otvaranie) na velux oknach v baraku.
Vsetko pekne zapojene, ale nic nefunguje, okna s ovladacom nekomunikuju.
Precital som si navod a tam je napisane, ze potrebuju napajanie 24V DC.
Na kazdej strane je aj piktogram, ze sa to nesmie zapajat do zasuvky. V krabici kde som nasiel ovladanie som nasiel aj pekny originalny napajaci zdroj ku kazdemu oknu. Myslel som, ze robosi zdroje zabudli zapojit, ale kable som na oknach videl pekne pripojene tak som zacal merat.
Samozrejme, ze ich ti kreteni pripojili na 230V do zasuvky. Zaujimalo by ma ako to byvalemu majitelovi odovzdavali, kedze to muselo zhoret hned v tom momente ako zapli istic.

V kazdom pripade by som to rad opravil. Kym to zacnem rozoberat, ma niekto predstavu ako vyzera elektronika v tom ovladani?

b.