Zmenseni stavebniho otvoru dveri

Petr Hracek phracek2 na gmail.com
Pondělí Červenec 20 22:28:09 CEST 2015

Zdravim,

chice se Vas zeptat ne jednu malikost. Rodice se rozhodli v klasickem
panelaku vyhodit ocelove futra a misto nich dat posuvne dvere na stenu (ne
do zdi).

Futra maji vydelane, jenze otvor, ktery vznikl je 90x200. Potrebuji ho
zmensit
na zhruba 70-75x200.
Koupil jsem klasicke dute cihly (290x15x65), ale mam otazku jak to dozdit
a jak dozdeni spojit s prickou?
Stacit na to klasicky rychletuhnouci cement?

U sebe doma v cihlovem baraku jsem si vymenil atypicke futra za typicke a
nasledne zapravil. Praci zvladnu, jen nevim co pouzit?

Na pricku, ktera vznikne dozdenim by nemeli byt vyvijeny tlaky. Bude to jen
pricka,
kde budou posuvne dvere.

Nebo mam pouzit nejake lepidlo? A jake?

Diky moc za rady.