Code::Blocks Arduino problem

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červenec 20 21:16:48 CEST 2015

Vcelku se neni s cim chlubit, naopak. Nastartuju, udelam novy projekt,
otevre se template (viz priloha). Pokud necham target jako Arduino Uno, pak
to pri kompilaci vysype hromadu hlasek (viz build logy). Po prepnuti targetu
na Pro Mini 328 to projde. A nebo taky ne, na trech PC se to chova na kazdem
jinak, nekde neprójde UNO, nekde Mini, nekde nic - a mam dojem, ze jak kdy.

Jinak v cestach tech souboru se sice objevuje Dropbox, ale sync mam vypnuty,
takze ani ten do toho nekeca (treba Mikropascalu to obcas dela problemy,
Dropbox si pri syncu zamyka soubory).

Moc to nechapu a dost mi to pije krev :(

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, July 20, 2015 7:25 PM
Subject: Re: Code::Blocks Arduino problem

No, v tomto pripade celkom iste nie je chyba v *kompilatore* - ak niekde,
tak v *linkeri*.

Ale vzhladom na to ze arduino "build system" je jeden velky bordel zalozeny
na "magicu" ktory robi to arduino prostredie predtym ako vola
gcc/g++/cojaviamcovola, pri pokuse ho nahradit inym "magicom" je 99.9%
pravdepodobnost, ze chyba je v tom "magicu".

Schvalne, ak pan kolega Kutina ma moznost a volu zverenit jeho arduino
zdroje, cvicne by som to skusil prekopat do slusneho buildu. Make ako take
vobec nie je nevyhnutnostou.

wek