[OT] kamera do auta

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Červenec 20 14:36:48 CEST 2015

Jen pro info viníkem budete v každém případě Vy. V pravidlech je, že pokud
není vyloženě jasné záměr odbočit,
což blinkr není.... To je až když opravdu začne odbočovat.....

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Karel M <a8dtljb na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 20. 7. 2015 7:32:49
Předmět: [OT] kamera do auta

"

Zdravím osazenstvo, chtěl bych poprosit o doporučení kamery do auta. Musí
mít natolik široký úhel záběru, aby byla schopna natočit i následující
situaci: Stojím před malým kruháčem, auto co jede po něm bliká, že opustí
kruháč - ještě na výjezdu přede mnou, ovšem pokračuje dál. Pokud bych jel,
naboural by mě, bez kamery budu viníkem já, s kamerou bude alespoň šance
dokázat, že nesprávně blikal. Cena do 3000. Díky

Karel M.