Code::Blocks Arduino problem

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červenec 20 14:11:43 CEST 2015

Tak chyb je nekolik. Za prve - neumim hledat, nebo nevim, co hledat. Odkazu
na main je v pridruzenem kodu asi 400, nepredpokladam, ze by kazdy zacinal
praci tim, ze by sel hledat ten pravy...

Ale: Vycistil jsem vsechny adresare, ktere mely co do cineni s arduinem, s
codeblocks, se starym kodem a se starym worspacem, obnovil ze zalohy puvodni
CB (z archivu, ze kterehpo jsem to rozkopirovaval na vsechny moje pocitace a
a ze ktereho to fungovavalo).

V novem workspace jsem vytvoril novy "hello" projekt, prepnul na Mini Pro
328 a bez problemu zkompiloval.

Tak jsem zajasal a pridal dalsi dva includy, soubory rucne pridal do
projektu. Pri kompilaci ona znama chyba. Vyhodil jsem includy z kodu. Porad.
Vyhodil jsem pridane soubory z projektu. Porad. Zavrel a smazal workspace.
Vytvoril novy kod - a ejhle, uz to zase funguje. Par pokusu s workspacem - a
jak to vypada, kdyz se to zacne divit a neco nenachazi, vypada to, ze staci
smazat workspace, otevrit projekt a ulozit workspace.

Ano, mate pravdu, neco nechapu. Predevsim nechapu, proc ma IDE snahu hrabat
si do nastaveni samovolne...

Pavel Kutina