Re: Re[2]: Eprom 27C512R - kopie

jozem na volny.cz jozem na volny.cz
Pondělí Červenec 20 13:28:51 CEST 2015

Data na první pohled vypadají zdravá. V prázdné části je všude FF. Ještě si zkusím vygenerovat nějaký šikovný soubor a zapsat ho. Staticky jsem programátor zkoušel. Mohu nastavit libovolná data a adresu a na patici změřit, jestli odpovídají logické úrovně. Ve drátech to tedy nebude. Pokud se vše zapíše správně, tak se do toho budu muset ponořit :-( Stejně bych ale rád zkusil ještě jiný programátor, abych měl jistotu, že "nežeru hada".
Díky

Zeman