[OT] kamera do auta

Róbert Šuška suska.roobert na gmail.com
Pondělí Červenec 20 09:38:49 CEST 2015

k URL: ako máte v ľavo navrchu zobrazenú adresu, je tam ikonka s troma
bodkami nad sebou, keď sa na ňu klikne zobrazí sa menu a v ňom je položka
„Sdílet nebo vložit obrázek“ a v okne, ktoré sa Vám zobrazí je checkbox:
„Krátká adresa URL“. Po jeho zakliknutí sa v editboxe zobrazí skrátená
adresa.

Robo

*From:* Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] *On Behalf Of *Jaroslav
Kotlaba
*Sent:* Monday, July 20, 2015 9:22 AM
*To:* HW-news
*Subject:* Re: [OT] kamera do auta

Když se řidič jednou rukou přidržuje volantu a druhou má připlácnutý mobil
na uchu, třetí ruku na zapnutí blinkru obvykle nemá:-((

Onehdy se tady

https://www.google.cz/maps/@50.031573,15.184756,3a,75y,270.52h,84.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sW-9Suze7vhthrm39GaQ37w!2e0!7i13312!8i6656?hl=cs

stala dopravní nehoda. Auto co jelo z výhledu zatáčelo k Lídlu. Ulice co je
ve výhledu je dvouproudová a levý pruh před kruhákem končí. V levém pruhu
to švihal motorkář, za kruhákem chtěl pokračovat rovně, neobtěžoval se
přejet do pravého pruhu a to auto před ním chtěl předjet akorát na tom
kruháku. Tak já raději blikám (a ještě raději se dívám, jestli za mnou
nejede nějaký divoký motorkář).

BTW: Nevíte, jestli v tom novém Google Map lze nějak získat zkrácenou
adresu, jak to šlo v tom původním? Ta adresa na dva řádky není to pravé
ořechové.