STM32F a TFT displej

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Sobota Červenec 18 21:16:14 CEST 2015

Nemám přímo jejich HW, Navrhnul jsem si malou desku s STM32F407+ nějaké
periferie a k tomu displej z TME s FT801. Teď se to učím programovat.
Visual TFT používat jde, ale musíte se stím naučit zacházet, mají v tom
chyby a některé obrazovky se musejí opravovat. Někdy nesedí navrh na
obrazovce a displeji, nebo to grafiku upně rozhodí. Ale je to přád
lepší, než to kreslit ručně a jde si na to zvyknout. Jinak to pak chodí
pěkně rychle a i hezky to vypadá. Knihovny u překladače, jak co. Třeba
zde nedávno zminovaná I2c je nepoužitelná,nepoužívá přerušení a sekne
celý program, když slave neodpoví správně. Tu teď dávám dohromady po
svém. S displejem to komunikuje po SPI, ta se zdá funguje. Vestavěný
debugger je funkční s ST-linkem, jen to pres nej nejde přímo
programovat. Padá to na nějakou chybu. Musí se použít originál SW st-link.