hleda se pinzeta

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Červenec 18 19:22:15 CEST 2015

Tak některé černé se dělají laminátové, ale tyhle jsou ocelové a je jich
hned vosum, tak mě nevrácení jednoho kusu tolik vadit nebude

http://www.aliexpress.com/item/Freeshipping-bga-rework-station-tool-bga-anti-static-tweezers-8pcs-lot-bga-accessories-bga-repair/1807926775.html

HRC40-45, tak tiše předpokládám, že nešlápnu do ho^na.

----- Původní zpráva -----
Od: "OK1UGA" <ok1uga na volny.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 18. července 2015 10:50
Předmět: Re: hleda se pinzeta

Asi před rokem jsem na radu někoho z konference koupil na e-bay
kosmetickou pinzetu. A je to nejlepší pinzeta jakou jsem kdy měl. Já se
k ní chovám velmi uctivě ale mám pocit, že věci co popisujete by vydržela.

http://www.ebay.com.au/itm/Eye-Lashes-Curved-Straight-Tweezers-Curl-False-Eyelash-Extension-Makeup-Tools-/271380759226?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160

Tu zahnutou prakticky nepoužívám ale ta přímá je skvělá.

     Martin.