OT Tak kdy zakazou modely a to dalsi?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Červenec 17 14:30:17 CEST 2015

Já bych tam klidně ostrou dal. Jenže nevím kde to vyzkoušet, zákony mě sice moc netrápí, ale blbá náhoda ano. Jen ve svém
okolí vím o dvouch které byly smrtelné, nemluvě o ostatních :-(.

Ale nezakázali autíčka na vysílačku, tak tohle tak snad taky ne. Zločiny s hračkami na dálkové ovládání jsem viděl jen v
TV. Na rozdíl od nehraček na dálkové ovládání.

ced