mereni hladiny v nadrzi

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Červenec 17 07:31:21 CEST 2015

Vhledem k tomu, že tam bude posun de fakto nulový,
myslím, že výrazně lepší než kladka bude obyčejná dvou ramenná páka.
Obyčejný parvoúhlý trojúhelník, v místě pravého úhlu uchycen na na čepu,
závaží  pověšeno na jednom ostrém konci,  snímač na druhém.

Pokud bude délka páky >>> průměr čepu, nemám strach že přenos sil nebyl 1:1.
Klidně bych dal pouzdro mosazné (měděné, nerezové) a čep plastový.

Petr