Hodinky ez340 chronos

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Červenec 16 14:02:20 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 16.7.2015 od RV:

> No potrebujes minimalne to dalsi RF pojitka, kdyz bys to chtel nekde
> aplikovat ne? Nebo jsem to spatne pochopil a umi to komunikovat i s
> nejakyma levnyma RF modulama od cinana?

To nevím, jestli to s něčím komunikuje, ale součástí hodinek byly dvě
destičky. Jedna je ta komunikační, se kterou to komunikuje a posílá
firmware, a druhá nějaký nahravač firmware, když se to celé podělá.
Takže ten komunikační stačí na přenos dat. To tam přece musíš mít
taky, vždyť přes to nahráváš firmware.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem