Hodinky ez340 chronos

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Červenec 16 13:39:59 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 16.7.2015 od RV:

> Ja jsem je odlozil v okamziku, kdy jsem zjistil, ze veskere dalsi
> komponenty jsou v cenove relaci prilis pripominajici drahotu.

K tomu se dá ještě něco dokoupit?

> Dalsi vec je, ze jakmile by clovek chtel zacit vyuzivat nejake
> periferie uvnitr hodinek tak to zere baterku jak prase a kazda
> vymena znamena povolit ty pidisroubky v plastu cemuz nedavam velkou
> zivotnost.

To je pravda, šroubky jsou šroubky. Je to pruda měnit baterii.

> Mam tam nahranej ten alternativni firmware, ale z vyse uvedenych
> duvodu je nepouzivam a ani na nic nebudu.

Já jsem po synovi chtěl, aby mi do nich napsal aplikaci, když někdo
zazvoní na zvonek, aby mi začaly pípat. Ale nějak s tím nemůže hnout,
nemá ty zkušenosti. A mně se do toho taky nechce :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem