STM32F a TFT displej

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 16 11:27:04 CEST 2015

To, to.

Akurat ze v tych cinskych moduloch je vytrvalo 'F103 kdezto pan kolega
Ondrej chce 'F4xx zrejme kvoli vykonu/FPU/neviem; ta pinova kompatibilita
sice nie je 100% ale mozno by s trochou namahy vymenit slo. Vravim, len v
pripade kusovky.

Tie cinske moduly maju obvykle LCD velkosti 2.8"-3.2", ale vobec nepokladam
za vylucene, ze existuje aj nejaky pinovo-kompatibilny vacsi LCD co by sa
dal do toho procesoroveho modulu bez vsetkoho zapichnut.

wek