STM32F a TFT displej

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 16 08:18:17 CEST 2015

Zdravím

pro jednu aplikaci potřebuji připojit k STM32F4 (Cortex M4 ARM) TFT
displej (cca. 4 place). Rád bych využil TFT-LCD rozhraní přímo v MCU a
použil displej bez řadiče (takže k MCU by byl připojen pomocí HS,VS, R,
G, B).

Nikdy jsem nic podobného nedělal, tak bych se chtěl zeptat zkušenějších
na pár věcí:
1.) Předně by mě zajímalo, jestli mám očekávat problémy nebo na co si
dít pozor. Nebo jestli by nebylo lepší použít LCD s řadičem.
2.) Kde je uložen obraz. Při velikost RAM v MCU se tam nemůže vejít
žádné rozumné rozlišení.

Rád bych se vyhnul výrobě DPS, takže bych použil modul. Nějaké tipy? Na
různé devkity jsem se díval, ale většinou jsou displeje moc malé, nebo
naopak kity moc velké.

Předem díky za rady
Ondřej

PS: Jde o komerční aplikaci, tak kdyby měl někdo zájem o spolupráci nebo
letní brigádu tak dejte vědět :-)