mereni hladiny v nadrzi

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 16 02:03:27 CEST 2015

Nevím. Ale tenzometry budou v suchu v krabici nad hladinou, povede k nim
jen silon, na kterém bude viset ta trubka.
Pokud by to mělo být úplně vodo/vzduchotěsné, tak by to vlákno, na
kterém to bude
viset, mohlo být vlepené do nějaké gumové průchodky (třeba kus ustřižené
duše
z kola). Ta průchodka by ten nepatrný zdvih hladce zvládla.

PL