Toroidni trafo pro 20Mhz

Středa Červenec 15 23:57:30 CEST 2015

No nevím s tím FFT ... když má ADC v osciloskopu (předpokládám že) 8
bitů, to FFT je jen o trochu přesnější, než věštění z křišťálové koule a
navíc se z toho alespoň u mého osciloskopu nedají přesně odměřit úrovně.
Nedávno jsem se o něco takového snažil, naštěstí v audio oblasti. Tak
jsem nakonec vzal audio recorder, nahrál wav 16 bit 44,1 KHz a prohnal
programem Audacity. Naklikal jsem si parametry FFT dle potřeby a po tom
co jsem si to zkalibroval písknutím signálu se známým napětím, dostal
jsem výsledky, kde jsem našel úplně všechno, co jsem hledal.
Anděl