Toroidni trafo pro 20Mhz

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Červenec 15 18:03:59 CEST 2015

A teraz skuste navinut to trafo bifilarne
schvalne aky bude vysledok. Niekde som cital ze bifilarne sa vinu tie trafa koli tomu
ze drot je vlastne vedenie s definovanou impedanciou a takto je zarucene ze bude
konstantna a nebude dochadzat k vykyvom v ramci freq. pasiem

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Wednesday, July 15, 2015 4:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: Toroidni trafo pro 20Mhz

Tak jsem nevydrzel, namotal 2x10z, na sekundar pripajel 47R jako zatez, uchopil osciloskop s generatorem (vystupni impoedance by mela byt 50R), nastavil od 1Mhz do 20Mhz  a postupne az 5Vpp (skutecnych 4.2Vpp - vic jsem z nej nevyzdimal) - a ono to melo porad krasny sinus, s tim, ze na sekundaru se naslo jen cca 2.2Vpp, ale bez zkresleni - prepokladam, ze presyceni by bylo videt.

Takze jestli to interpretuju spravne - toroid je sice mrnavy, ale velmi pouzitelny.

Pavel Kutina