OT: venkovní nátěry dřeva

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Středa Červenec 15 16:25:45 CEST 2015

Dobry den,

je mi jasne, ze olej primo na hmyz a plisne nepusobi. Domnivam se vsak,
ze oboji napada prevazne mokre ci vlhke drevo. Pokud je drevo na vnitrni
strane osetreno napriklad uvedenymi oleji a je tedy vicemene chraneno
pred vodou, je castecne chraneno i pred hmyzem a plisnemi. Bohuzel nevim
do jake miry to plati.

EH