Toroidni trafo pro 20Mhz

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červenec 15 14:33:55 CEST 2015

Díky, ale asi je tam teď na mne příliš mnoho dalších proměnných :)

O co jde: Mám několik možností, kam se signálem z DDS připojit. Buď do
bývalého (krystaly neosazeného) lokálního oscilátoru (tedy do báze Q1 nebo
Q2):
http://foto.prelude.cz/files/local.png

Z LOCAL OUT vede kabel do LOCAL IN na další desce:
http://foto.prelude.cz/files/rf-unit.png

Ten kabel mám aktuálně odpojený a výstup z DDS "tak nějak vydělený" na cca
400 mVpp mám přivedený přímo do LOCAL IN té RF UNIT. Chodí to, ale mám tam
několik zemních smyček a podobných radostí (když jsem to rozbíhal, tak jsem
chtěl hlavně prověřit, jestli to takhle nějak půjde, tedy je to trochu "na
prase"), kterých bych se teď rád zbavil. Proto ta myšlenka s trafem -někam-
do zmíněných bodů, připadalo mi to jako relativně čisté řešení.

No a pro pana Gatila - ano, jsou to potvory malé. A teď se zeptám jako
naprostý idiot - čemu to vadí? Měl jsem za to, že průřez mi ovlivní
především sycení jádra, ale já skrz nechci přenášet nějak zajímavé výkony,
nebo ano? Pro mne je hlavní výhoda těch mrňavých potvor v tom. že mi leží v
pytlíčku na stole a netřeba nikde vybírat, objednávat a platit jiná...
Samozřejmě pokud to jinak nepůjde, tak se i k tomu "snížím" :)

Pavel Kutina