OT: heslo do biosu NTB Prestigio Nobile 151C

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Středa Červenec 15 13:30:00 CEST 2015

Vychádzam z príspevku (
http://www.svethardware.cz/forum/showthread.php/13690-Prestigio-Nobile-151C-heslo-BIOS)
:
"Mal som Prestigio Nobile 1560 a heslo sa odblokovavalo prepinacmi pri
zaloznej baterke pod klavesnicou, konkretne jumper c.4 bolo treba dat do
polohy ON a zapnut notebook, ist do BIOSU uz bez hesla a vyCLEAROVAT heslo.
Potom prepnut naspat a bolo to."

... a zo skúsenosti, že nie vždy stačí vybrať CMOS baterku. Treba aj reset
jumper použiť a PC/notebook fyzicky pustiť.
Tento notebook možno nebude mať jumper.č4 ale iný, treba skúsiť popozerať
po mainboarde.

Prípadne BIOS.
Tiež sa spomína, že by to mal byť rovnaký noťas ako AOpen 1555-G:
http://global.aopen.com/products_download.aspx?auno=1342

p.j.

Dňa 15. júla 2015, 13:00, iko <iko.ikoon na gmail.com> napísal(-a):