[OT] portace .NET aplikace Win->Linux

Petr Weissar weissar na kae.zcu.cz
Úterý Červenec 14 23:55:36 CEST 2015

Zdravím,
záleží co to všechno využívá.
Já používám klasické WinForm, napíšu ve Visual Studiu, udělám exe a
příp. dll, pustím, zkontroluju.
Zkopíruju exe (a dll) na Linux s Mono, pustím mono program.exe a ....
funguje to :-)
Narazil jsem na odlišnosti (= musím řešit testem) umístění temp adresáře
a takových řekněme systémově/souborových věcí, ale jinak za mne pohoda.

Používám to pro RasPI, problémem je tragický grafický výkon, mám tam
scrolling půlky obrazovky, PC (i nějakej starší Celeron) to dává do
10ms, Malina kolem 50ms, takže to trochu "cuká". Na druhou stranu jsem
zkoušel totéž v Qt i v prohlížeči v HTML5 a na první nástřel to je
srovnatelně pomalé, takže viním Malinu ... RPi 2 jsem ještě nezkoušel.

Petr