Klient wifi site

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Červenec 14 18:12:26 CEST 2015

Zdravím,

dovolím si opět nabídnout zařízení ubiquity.

Koukněte na http://93.93.36.57

Je to kamera Airlive připojená UTP kabelem do zařízení Ubiuity
Nanostation 2.
Tohle zařízení je v režimu bridge. Wifi část je jako klient - připojuje
se na AP providera, který dělá NAT.
Na uvedeném NATu jsou forwardnuté porty na tu kameru.
Chodí to naprosto normálně a očekávaným způsobem - domnívám se, že je to
totožná situace jak máte vy.
V případě potřeby vás můžu nechat nehlédnout do konfigurace toho ubnt.

Petr