Klient wifi site

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 14 17:51:34 CEST 2015

Chápu to správně, že ten portforwarding řeší to první WiFi, které tedy
jede v režimu router?
Takže to WiFi1 prostě nepošle požadavek na otevření spojení přes
bezdrátový směr, ale
pošle ho jenom přes Ethernet?
A není tedy problém v nastavení toho WiFi1, třeba v pravidlech firewallu?
Pokud to chápu špatně, mohl byste prosím čmrknout nějaký malý obrázek
jak to je
zapojeno a co nefunguje?

Možná to někdy ve volné chvilce zkusím nasimulovat pomocí dvou
WiFi-krabiček, kde jedna
pojede jako router s AP a druhá jako client, za ní pak nějaký malý
Linuxový servřík.

PL