Klient wifi site

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 14 14:55:25 CEST 2015

S GPIO portama to bývá slabší.
Tuhle maličkou nemám, ale ani na větších modelech to není nic moc. Často
se dá použít
jeden sériový port a případně pár GPIO, které byly původně určené pro
ovládání LED.
Dobrý byl v tomhle směru starý Edimax BR-6104KP (šlo to tehdy i tady v
konferenci), tam
se dalo těch pinů použít dost. Navíc to mělo procesor v pouzdře QFP,
takže se celkem
snadno dalo pájet na nohy toho procesoru.
Dneska je to všechno v BGA, tak i kdyby tam náhodou tam bylo něco
volného zespodu,
tak to stejně asi běžný smrtelník nevyužije.
Myslím, že využití toho USB je mnohem efektivnější cesta. Navíc
nezávisle na konkrétním
modelu toho WiFi, kdy u nákupu v Čině člověk nikdy neví, jakou revizi
zrovna dostane.
Když jsem k tomu potřeboval připojit třeba pár kláves, nějaké LED,
senzory a akční členy,
tak jsem tam připojil ATmega8 se SW USB, a už to fičelo.

PL