Klient wifi site

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 14 14:14:22 CEST 2015

A ten stroj, který dělá portforwarding, se na druhý server přes to WiFi
dostane?
Co se stane, když si na něm pingnete na ten server za WiFi (aby se jeho
MAC dostala
do ARP tabulky) a pak zkusíte přistoupit na ten forwardovaný port?

Připadně není tam nějaká kulišárna na nějakém switchi mezi tím (třeba
omezení
počtu MAC adres na portu apod.)? Je možné dočasně připojit o WiFi přímo
na síťovku
toho vstupního stroje?

PL