Klient wifi site

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Červenec 14 09:49:50 CEST 2015

S licencemi jsou u Mikrotiku problemy jen pokud z toho chce clovek udelat
AP, tam potřebuje L4. Ten na ktery odkazuji ma L4, je urcen jako "domaci"
AP.
Jinak neni pravda, ze KAZDY router ma v sobe nejakou formu WiFI klienta.
Opak je pravdou. Hlavni proud je sdileni Internetu přes WiFi, ma to 4+1
Ethernet, nevypinatelny router WAN/LAN, WiFi v rezimu AP napevno v bridgi s
LAN. Aspon ze jde vypnout DHCP server.

Radek (benedikt2hw.cz)

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Tuesday, July 14, 2015 9:02 AM
To: HW-news
Subject: Re: Klient wifi site

Nasel jsem doma tri routery od TPlinku - WR542, WR642 a WR1043...prvni dva
jsou mimo protoze to neumi a nelze na ne dat openfirmware. Tak jdu zkusit
ten 1043 asi s dd-wrt, neb se na strankach openwrt nejak neorientuju -
respektive nechci zkoumat cely den jakou presne verzi tam muzu a nemuzu dat
a s jakym bootloaderem.

P.S. Jinak co se tyka poruchovosti TPlinku tak mozna Vam jich proslo rukama
pozehnane, ale krome jednoho, ktery mi bezi na chate asi 5 let a je
minimalne 3/4 roku velmi dobre chlazen, jsou vsechny behem cca 3 let
nespolehlive - bezi treba tri mesice a pak se hryzne - nejlepe tak, ze
pousti jen neco. Overeno u x lidi....navic ted uz ani ta cena neni takova
lidovka jako byvala.