Klient wifi site

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Červenec 14 01:02:11 CEST 2015

Dne 14.07.2015 v 0:53 Petr Labaj napsal(a):
> Možná to špatně chápu, praktickou zkušenost nemám.
> Ta informace o licencích kdysi šla nějak kolem mě, tak jsem si ji uložil
> do své Flash
> s poznámkiu "tudy pro mě cesta nevede".
> Tady o tom mají nějaké dlouhé povídání, různě to rozlišují atd., tak
> toho se bojím
> a raději rychle prchám pryč.
> http://wiki.mikrotik.com/wiki/Manual:License
>
> PL

Vždyť to tam píší hned na začátku:

Overview
RouterBOARD devices come preinstalled with a RouterOS license, if you
have purchased a RouterBOARD device, nothing must be done regarding the
license.
For X86 systems (ie. PC devices), you need to obtain a license key.

Leda byste chtěl na domácím PC provozovat RouterOS.

jf