OT: venkovní nátěry dřeva

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Červenec 14 00:44:55 CEST 2015

Dne 14.07.2015 v 0:16 Evzen Horna napsal(a):
> Hezký den,
>
> nutný vnější nátěr již mám a nyní musím zvolit něco na vnitřní stranu.
> Rád bych vyzkoušel uváděné oleje. Je třeba dřevo ještě nějak ošetřovat
> (proti dřevokaznému hmyzu nebo houbám), nebo stačí samotný olej? Uvnitř
> bych se tomu rád vyhnul a použil jen olej. Horší to může být s podlahou,
> zvláště pak venku na terase. Předpokládám, že je možné olej bez problémů
> použít i na dřívější nátěry provedené syntetickými lazurami, je tomu tak?
>
> Díky
> EH

Dobrý den,

s nátěry v interiéru zatím zkušenosti nemám (kromě 10+ let starých),
takže doporučovat si nedovolím nic.
Stran olejů - jak už jsem psal, na terasové dřevo Thermowood jsem na
základě doporučení prodejce použil OWATROL – AQUADECKS (lazura a olej) a
dopadlo to blbě. S jinými oleji zkušenosti nemám.

jf