Klient wifi site

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 14 00:17:26 CEST 2015

Tak to musíte být velký fanda do Zyxelů. Já bych se nejpozději po 2.
problému už
Zyxelu nedotkl ani koštětem. ;-)

O tom Microtiku jsem psal jako o "hochnóbl" proto, že snad opravdu musí být
něčím výjimečný, protože jinak si nedovedu představit, proč by uživatelé
byli
ochotni platit nějaké licence, když si místo toho můžou pořídit třeba něco
s OpenWRT.

Ten OpenWRT je pro změnu moje srdeční záležitost, používám zásadně jen
krabičky, kam se dá nainstalovat. A protože třeba zrovna TP-Link patří mezi
dobře podporované, a protože jsem ještě nikdy neviděl vadný TP-Link (a že
mi jich šlo rukama požehnaně), tak věřím na dvojku TP-Link+OpenWRT.

Pěkný večer.
PL