Re: [OT] Plánovaná životnost auta (bylo: [MOTO] Ford Galaxy 2.0TDCi 2009 (MK3) - porucha klimy

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pondělí Červenec 13 16:13:46 CEST 2015

Ono ta reklamace probehla, ale po 2 mesicich to prestalo zakaznika bavit.
Reseno to bylo pres ceska zastoupeni s materskou firmou. Co jineho jsem mohl
jeste uciniti.
RS

----- Original Message -----
From: "Josef Štengl" <ok1ced na nagano.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, July 13, 2015 3:23 PM
Subject: Re: [OT] Plánovaná životnost auta (bylo: [MOTO] Ford Galaxy 2.0TDCi
2009 (MK3) - porucha klimy

Z toho co popisujete, se mi zdá, že to byla chyba implementace v drahé
krabičce, a ne, že výrobce (automobilka) neví co mu
běhá po CANu. To jen k té složitosti implementace :-). Ale ve výsledku to
vám bylo úplně jedno, to chápu.

Správný postup by měla být reklamace, ale rozumím, že to nebylo v seznamu
možných řešení.

Na druhou stranu, to že to prošlo u výrobce (protože se nám povedla podobná,
ehm, chyba, ale přišlo se na ní při testech
auta u automobily) něco říká o výrobci vozidla ...