[OT] Plánovaná životnost auta (bylo: [MOTO] Ford Galaxy 2.0TDCi 2009 (MK3) - porucha klimy

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Červenec 13 14:22:14 CEST 2015

Jojo, já už jsem to chtěl napsat, ta paralela je zřejmá.

Za začátku byla elektronika a auta jen pro pracháče a spolehlivost
nebyla nic moc. Potom (myslím tím cca 90. léta) se to výrazně zlepšilo,
všechno bylo celkem děláno na výdrž a i ceny začaly být přijatelné.

No a teď jsme tam kde jsme.

No, když to tak po sobě čtu, už jsem asi opravdu starej. Za chvíli začnu
nadávat na dnešní mládež, na jejich hudbu a že si ničeho nevážej.

JMN