shift register 32 nebo 64 bit

Pondělí Červenec 13 13:17:54 CEST 2015

Toho zpoždění v regulaci bych se až tak nebál. V obvodech s vysokými
proudy je obvykle taková indukčnost, že odezva je ve stovkách us až v
jednotkách ms. To dopravní zpoždění je v rámci jedné periody (20us) a
proud se bude měřit také jednou za periodu. Dead time se mi bude
vytvářet pro každou fázi zvlášť, takže nebude docházet k tomu, že by se
vypnulo všechno najednou.
Samosřejmě že na výstupech budou jen hloupé dvojice tranzistorů, řízené
to bude všechno jedním společným PWM z procesoru. Uvažuju že bych si tam
dal čistě jen pro diagnostiku snímání střední hodnoty napětí před
tlumivkama. Tím bych zjistil, jestli všechny moduly mají přibližně
stejný proud. Na tlumivce předpokládám úbytek cca 200 mV, který bude
částečně vyrovnávat rozdíly mezi jednotlivými měniči. Jenže nevím,
jestli taková diagnostika má nějaký význam. Když tranzistor odejde,
upálí se mu vývody a to se snad nedá přehlédnout :-) Tranzistory musí
mít v G takové rezistory, aby odešlý tranzistor nezkratoval budič a aby
všechno ostatní dál fungovalo. Měniče budou napájené z 5V ze supercapů
po tlustých šínách (doba provozu max. 10 vteřin) a nedokážu si
představit, tohle nějak jistit.
Anděl