[OT] Plánovaná životnost auta (bylo: [MOTO] Ford Galaxy 2.0TDCi 2009 (MK3) - porucha klimy

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Červenec 13 10:41:05 CEST 2015

No, přesně do další výměny, takže 30 tis. km. Potíž totiž byla v tom, že
jsem si špatně zapsal stav tachometru a údaj "příští výměna - 170 tis.
km" jsem považoval za "výměna provedena při 170 tis. km". Takže zhruba
půl roku jsem přejížděl.

Pak jsem olej normálně vyměnil při 185 tis. km, bylo mi divné, že je ho
v motoru tak málo a že je výrazně hustší než jindy. No a asi po dvou
měsících extrémně vzrostla spotřeba, a to v průběhu cca dvou týdnů.
Extrémně znamená 2 litry na 600 km. Pak jsem se hned pustil do opravy.

Přiznávám, moje blbost.

JMN