Detekce pripojeni signalu do zvukove karty

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Pondělí Červenec 13 09:50:57 CEST 2015

Zdravim vsechny,
nejak uz si nevim rady, google odmita vyhodit rozumnou odpoved.
O co jde, mam nejake zarizenicko pripojene do PC zvukovky, signal
vzorkuju a zpracovavam v Matlabu. Nejak mi neni jasne, jak
zvukovka/system rozpoznava, ze jsem do daneho vstupu pripojil signal,
chapal bych rozpinaci kontakt na vstupnim konektoru, ale ted jsem pouze
menil impedanci ve zpetne vazbe operaku , jehoz vystup je do zvukovky
pripojeny kabelem a vyskakuje tu na mne okno z windows - signal byl
odpojen. Nejake tipy, jakou impedanci zvukovka ocekava DC/AC, abych to
osetril spravne a neprepinaly se mi tu vstupy?
Predem diky za tipy.
           Tomas OK2PNQ