shift register 32 nebo 64 bit

Pondělí Červenec 13 09:19:51 CEST 2015

Dobrý den,
už jste druhý, kdo se ptá. Je to zdroj 3,5V 6KA, bude tam 80 měničů
paralelně a aby klesly požadavky na filtrační kapacitu a její proudovou
zatižitelnost, rozděluju to do 8 fází. Už jsem něco podobného dělal,
jenže pro řízení odporové zátěže 80V 160A. Dělal jsem to analogově,
nezáleželo příliš na přesném rozdělení proudu mezi odpory. Tady se jedná
o paralelní chod měničů, impulzy musí být ve všech fázích stejně dlouhé.
Anděl